czwartek, 1 października 2009

z serii znajdz 10 roznic

Zuzios
Annuhos

18 komentarzy:

robin pisze...

a gdzie byli rodzice? ja się zapytuję...
po tym jak spadłem z taboreta na dupę, potoczyłem się pod kaloryfer, dostałem skrętu kiszek razem z kolką (nice colką), potem pozbierałem szczenkę i otarłem uzy i spojrzałem ponownie ... House stwierdził potem na ojomie że to nie toczeń

DeMoon pisze...

az kiwam glowa.. niezle :) co tu duzo gadac :)
Zuzia to ladne zdjecia robi, talent po prostu

Anonimowy pisze...

Już chyba od godziny wlepiam gały w te zdjęcia i żadnych różnic nie widzę :(

Jagrys pisze...

Urocze, 10 różnic to może na wszystkich zdjęciach razem ;) .
Najbardziej mi przypadł do gustu Limahl, jak siostra bliźniak normalnie ;).
A co do Jonka i Jonki, to lubiłem kiedyś ten komiks, myślicie , że to przez to podświadomie wybrałem czerwonowłose ? Tylko gdzie do cholery w tym kleks :P

gość z Ameryki pisze...

respekt Zuzia ;D

robin pisze...

strach, w jakim kierunku to zmierza...

Zuzia pisze...

to uzależnia, jest zaraźliwe, i już przeszło na Annuhe, się rozszaleje to strach pomyśleć :D

robin pisze...

no, zaraźliwe... :P

DeMoon pisze...

to jest rewelacyjne :) !!!! niech sie rozwija

robin pisze...

oj, Wojt, żebyś nie wywołał demona ;)

Jagrys pisze...

wojt wywołujący demona to jak perpetum mobile

Zuzia pisze...

Albert, sprawa kleksa się wyjaśniła :)

Jagrys pisze...

boskie, wyprodukowałem wczoraj cosik samodzielnie, może dzisiaj wrzucę ... ale siostrom L nie dorastam nawet do podeszw :)

robin pisze...

bartek - ciacho
a ja i kuba - stare dupy, że nie powiem przestarzałe... :>

annuha pisze...

nie marudz nad starymi dupami, lepsze to niz wielblad po paralizatorze...

Zuzia pisze...

tudzież tchórzofretka po paralizatorze hahaha

DeMoon pisze...

lepszy jest Wojt po paralizatorze :) w sensie ze sie zamyslil po nim :)

robin pisze...

no a Śledziu, tak, tak, ... cenna umiejętność :D