wtorek, 6 października 2009

cd. cd.














17 komentarzy:

Zuzia pisze...

pierwsza hahahaha

Zuzia pisze...

durne to do kwadratu :D

robin pisze...

niem a co, trzeba będzie w końcu ogłosić konkurs/ranking :P
ale ja się nie wyrywam, dam tym razem komuś innemu szansę na zorganizowanie rozgrywek
... i ufundowanie nagrody :D

Zuzia pisze...

konkurs pod tytułem 'dopasuj wojta' tu się sam wyklarował :D:D:D

DeMoon pisze...

jakies widze "picie" do mnie:)?? do czego ma sie mnie dopasowywac? pewne dopasowania i owszem sa rewelacyjne nie powiem:)

to jest durne do kwadratu az fajne :) ja sie dawno nie ubawilem tak ogladajac zdjecia. Ale mysle ze osoby postronne mysla ze to sa sztucznie dopasowywane miny, a to jest oryginalne zdjecie czegos zupelnie innego :)

dopasuj wojta do czegokolwiek, jeszcze sie z siebie smiac potrafie :) ale nie przesadzac z hardkorem :)

Zuzia pisze...

wiesz, następny konkurs będzie 'włóż wojta do lodówki' :D:D:D
a następy 'wojt germański oprawca' :D:D:D

robin pisze...

tak, tak wojt
niestety paintshop, photoshop, paintnet, paint, etc w rękach nieodpowiedzialnych osób to groźnie narzędzie :P (szczególnie etc)
może byc siwy dyyyym
ale zawsze możesz Start/Wszystkie Programy/Akcesoria/Paint i heja, oko za oko, ząb za ząb, dupa za...
czy coś...

Zuzia pisze...

ostatnio natknęłam się (niechcący zupełnie) na zdjęcia małp z czerwonymi przerośniętymi tyłkami, to już byłby hardkor czy lajt jeszcze?

Jagrys pisze...

to zależy czy przyrównasz je do tyłków czy do twarzy :P

annuha pisze...

10!
Co za strzal! ;p

Zuzia pisze...

taka przyczajka na wielbłąda?

Łoś pisze...

pięknie razem wygladacie:)

annuha pisze...

ciekawe kogo wybierze Ridge?...

Zuzia pisze...

i co się stanie jak kura skończy 3 lata?

robin pisze...

a ja nie zacytuję jednak tego pytania zaczynającego się od "czy..." :>

Zuzia pisze...

nie cytuj, ludzie umieją googla obsługiwać :D

Jagrys pisze...

pytanie na czy? hmmmm...
"czysta? a może kolorowa ? wybór należy do ciebie ... twój proktolog ostrzega"