niedziela, 3 maja 2009

łoś-promocja w żapce

byłem ja dzisiaj w żabce - taki sklepik jakby ktoś nie kumkał - i wyhaczyłem mega super giga promocjeu na qbki łosiowe
są jakieś tam gadżety, nie wiem, może po bożym narodzeniu ostały i wyprzedaż, ale m.in. są kubki, solidne, duże, grube ścianki, wszystko po 1.99PLN
ponieważ w kolejce stałem z pół godziny, a po mnie kolejka owa wydłużyła się jeszcze znacznie, nie chciałem drażnić staczy za mną i wziąłem pierwszy lepszy z tych które pan Kazio z zaplecza przytaszczył na polecenie pani Irenki (zbieżność imion przypadkowa, pani Irenka mówiła że sami nie wiedzą jak się nazywają, takie tłumy się przewaliły)
w każdym razie wziąłem taki o:

złośliwy mógłby twierdzić że to jakiś lenifer, ale przecież na pierwszy rzut oka widać że najprawdziwszy łoś, tyle że w szlafmycy...
a wedle obrazka promocjnego są jeszcze inne wzory, nawet z całą bandą łosi tugeder
chyba polazę jeszcze raz, jak będzie luźniej, czyli w nieświęta :)

6 komentarzy:

Zuzia pisze...

przykro mi bardzo. ja juz zrobilam rundke po miescie i okolicach, odwiedzilam wszystkie zabki i nic juz dla was nie zostało.

Jagrys pisze...

nawet szlafmyca???

DeMoon pisze...

filuterny ten loś i pelen urody:) i ma worek pełen czegośtam, pewnie prezenty dla grzecznych dzieci:)

Łoś pisze...

a ty juz sobie rozumiem kupilas cala kolekcje 128 kubkow z losiem?:)badziewiara :p

Zuzia pisze...

poskarże się RObinkowi, że mówisz na jego kubeczki badziewo. grypo wieprzowa ty.

Łoś pisze...

a ty to ze wszystkim zaraz do Robinka lecisz, skarżypyta. nie wiesz że on jest ponad tym???