niedziela, 17 maja 2009

bądź gotowy dziś do drogi...

no cóż, niedługo już, niedługo...
dobrze byłoby zaplanować tak z grubsza gdzie się będziemy szwędać
a że jeden obraz=tysiąc słów, zacząłem MAPĘ rejsu tworzyć
ale że ja niezbyt doświadczony w nawigacji :D, to bez starego wilka szuwarobagiennego się nie obejdzie
Wojt, gdzież ty? Wooojt, zdążymy z Popielna do zatoki Iznockiej na obiad a potem do Mikołajek za mostami zacumować na nocleg?
a może ktoś propozycje jakieś, zachcianki, życzenia?
nie wiem czy dobrze robię rzucając takie hasło :P, Honolulu i Malediwy w tym sezonie raczej się nie da...

4 komentarze:

Zuzia pisze...

a moze jakies spotkanie integracyjne przy mapie? ja mam mape mobilna. i sama tez jestem mobilna. a towarzystwo jakies niesmiale, osmielic trzeba.

DeMoon pisze...

ja jak najbardziej na integracje sie pisze :) co do tej trasy o ktorej robin pisales to tak to jest wykonalne :) z reszta rozmawialismy o tym. A co najwyzej troche wiecej paliwa pojdzie :)

pozdro

Łoś pisze...

o tak spotkanie "nakreceniowe" potrzebne:) zeby tak juz zyc rejsem:)

robin pisze...

ja w tym tygodniu niestety...
chyba że czwartek, ale wiem że ŁośAnia kuje
część łosi na niułejw zaraz wypływa
wygląda na to że przypłyną i będą nas wqrzać na integracyjnym czerwcowym :)