piątek, 17 kwietnia 2009

cuda, cuda, ...

Pewnie słyszeli że we świecie nowe cuda tworzą, a raczej wybierają. Nowych siedem cudów świata natury (New7Wonders of Nature) chcą ony znaleźć. No i do drugiego etapu zakwalifikowały się dwa polskie cuda. Oba znane i lubiane, może wręcz uwielbiane :)
1. nasze kochane Mazury
2. nasza kochana Puszcza Białowieska
Do tej drugiej ja osobiście rzadko jeżdżę, ale za to mam pewien udział w stworzeniu tego: http://www.bialowiezaforest.eu/ (robione w pospiechu, nie śmiać się)
A Mazury .... wiadomo, już niedługo zawitamy w te cudowne miejsca :)

Po prawej są dwa banerki szybko przenoszące do miejsca gdzie się głosuje. Procedura jest trochę upierdliwa, ale czego się nie robi... ;)
Ja zagłosowałem ... nie bolało :D

5 komentarzy:

DeMoon pisze...

Ja poszedlem do tej strony i zabraklo mi motywacji zeby oddac 7 glosow, generalnie uwazam ze mazury to jeden z cudow swiata, nawet jesli jakies glosowanie tego nie potwierdzi:)
a ze strona jest o bialowieskiej to chwala ci robin za ciezka prace.

:)

robin pisze...

może motywacją niech będzie to, że jeśli region ten zostanie 'zauważony w świecie' to znajdzie się kaska na bieżące sprzątanie, bo kak eta tak że cud latem taki obs*ny... :)
z drugiej strony może to spowodować najazd turystów z hameryki, żądnych oglądania cudów, a to już mniej fajne ...
"Hej, Mazury, jak wy cudne! Gdzie jest taki drugi kraj!"

robin pisze...

a tutaj mazurowa stronka promocyjna: http://www.mazurycudnatury.pl/

łoś pisze...

próbowałam oddać nielegalnie głos siedząc w pracy:) ale oczywiście zabrania mi tego administrator:( niech ja go dorwe :p

robin pisze...

Białowieża awansowała na 9 miejsce :D
Dogoniła Mazury
No, komu tam jeszcze został patriotyczny obowiązek do spełnienia, niech spełnia :P
Podobno można z każdego maila jaki się ma, ale myślę, że jeśli jeden miłośnik PuszczoMazur zagłosuje raz to będzie to miało bardzo fajny efekt...