czwartek, 18 września 2008

gratulacje pani magister


4 komentarze:

robin pisze...

ktoś wnioskując z samej fotki mógłby mieć pewnie dziwne skojarzenia i niejasność co do kierunku nauczania, a to prosty jest przekaz: "zdasz bo trzymamy za ciebie kciuki i ch*j"
gratulacje moje też, ale przecież inaczej być nie mogło... :)

Anonimowy pisze...

a gdzie podziały sie pączki?

Anonimowy pisze...

az sie lezka w oku zakrecila... dziekuje dziekuje dziekuje:)moja prace magisterska zadedykuje losiowemu stadku:)

DeMoon pisze...

i ja i ja i ja sie dolaczam do gratulacji:) i znowu musze sie z robinem zgodzic, ze jak mogloby byc inaczej. Aniu moja droga jestes bardzo zdolna:) 19 miejsce na 75 bez uczenia :) brawo, musimy to jutro uczcic :)
i zgodze sie ze juz mozna mowic pani magister.. bo jak juz sie dostala to pewnie i dobrze skonczy.

brawo brawo brawo