wtorek, 13 lipca 2010

Wilga zaprasza na basowiszcza


w tym roku zapraszamy na Basowiszcza tradycyjnie pod klon na trawnik u Emki. Tegorocznym basom patronuje honorowo ptak honorowy wilga, która upodobała sobie klon na trawniku u Emki. Więcej już nic nie napiszę, ale będzie zajebiście:)
Dla ciekawskich powiem, że wilga raczy budzić ludzi o 4 rano:)
Wśród nieśpiewających ptaków na trawniku u Emki będzie również Paw:)
Ale o której godzinie tam będzie, to musicie do niego dzwonic najlepiej w piątek, wtedy jest czynny. Ja natomiast będę późnym wieczorem, gdyż przywiozę trochę drobiu z Drobina na grilla.
Pozdrawiam i liczę na przybycie.

8 komentarzy:

bart pisze...

karotka zajałka :)
http://www.myspace.com/litvintroll

bart pisze...

szykują się przeżycia:) wilga może odlecieć do ciepłych krajów :)
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.channel&ContributorID=13074401

Jagrys pisze...

W tę pędy pakuję bliskowschodni inhalator i rezerwuję miejsce obok Wilgi :)

Zuzia pisze...

ja obok Ridza

annuha pisze...

zajęte

robin pisze...

ja obok zajęta

Jagrys pisze...

huehue ... bruk, bejbi i lemur na jednym polu rzeżuchy ... będzie wywrotowo :)

robin pisze...

może i nie byłem drugiego dnia, nie zesmażyłem się nada zalewem, ale widok Kuby odkręcającego ananasa pozostanie długo w rozchybotanej pamięci... "oj, ubrudziło się dziecko" :)
a ja myślałem że Seksmisja to takie s-f... :P