poniedziałek, 18 stycznia 2010


Cze Łosie, a czy wy wiecie, ze Trumna nie lubi stać pusta? Jesli nie wiecie, to mozecie sie przekonać w sobote 23 stycznia o 18:30 w Teatrze Dramatycznym.
Ktos chce sie przekonać razem ze mną? Bilety są tak jak do kina po 25 zl/os. ale jakby sie utworzyla jakas zorganizowana grupa, to moze by się coś utargowało.

Ja juz 3 chetnych mam w tym jeden moher z Torunia :)
Szczegółów możecie się dowiedzieć na stronie teatru :)

A potem moze na jakies kregle do bialego rana ;)
Ktoś się pisze?

6 komentarzy:

Zuzia pisze...

no trzeba coś porobić bo zima mija :)

Dota pisze...

Polecam byłam rewelacyjna sztuka, ale pamietajcie że Kuba do Alkierza zaprasza, gdzie będzie grał....też warto zobaczyć, ja niestety mam zawodowe zobowiązania na kuligu być, mam nadzieję że jakiegoś łosia spotkam.... he he he

robin pisze...

a ja znów zakwaszę starym zwyczajem, rodzinne zobowiązania na weselu + odwiezienie latorośli na ferie...
ale propozycję mam, nauczcie się ról i odegracie spektakl przy najbliższej okazji cobym nie stracił, co?
ja mogę grać trumnę, czy jej zawartość... czycuś

Dota pisze...

To jak? ktoś sie pisze w sobotę do Alkierza na koncert Kuby?

DeMoon pisze...

juz niedlugo sobota, a ja juz plany od tygodnia mam na nia. Trzeba cos robic bo wszystko mija :)

annuha pisze...

I koniec swiata sie zbliza :)
Parcele na smętarzach pojda w gore.

U mnie akurat robota objazdowa po Dobrzyniewie, z ktora musze uwinac sie do wtorku przy jednoczesnym uniknieciu przeziebienia tudziez zamarzniecia ;/
Ale jakby sie zawiazalo jakies konkretnie nastawione grono chetnych, to sie postaram podlaczyc.